When I close my eyes , I see that smile.....

Sunday, November 22, 2015

KATA - KATA HATI #5

Salam 11.34 minit malam . ☺

Haaaa ... Sebenarnyakan , hati ni ❤ macam dah kena curi je . Tapikan kita biarkan je rasa ni bertepuk sebelah tangan .! Haaa .. Hanya mampu tengok je . Geram tau .!

Entah bila perasaan tu muncul pun tak tahu . Yang kita tahu hati ni kental tok sorang TU dan TU je .! Bertahun lama kita simpan rasa ni dekat orang TU je .! Tapi kuasa Allah , siapa dapat menolaknya . Allah hantarkan rasa yang sama tapi pada orang yang lain .!

Rasa yang Allah hantarkan ni sama je , tapi kenapa pada yang lain .? Rasanya yang kali ini lebih susah untuk didekati atau lebih tepat mustahil .! Bukan senang seorang Eycha nak feeling in love okeh ! Tapi ....... Haha ....

Mengarut entah apa-apa je malam ni .. Eh tapi serius kita selalu rasa rindu pada orang yang baru ni ..
Serius kita tak tahu latar belakang dia .
Serius kita tak pernah tahu dia wujud .
Serius kita bukan pasang niat nak buat cerekarama . Hahahah ..
Tapi serius kita selalu rindu kan dia .

Pada matahari kita minta sampai kan salam .
Pada awan kita mohon lindungi dia .
Pada hujan kita minta bg tahu kita sedih .
Pada bulan dan bintang kita minta diberitahu kita gembira melihat dia .
Terakhirnya ,
Pada Allah kita minta kurangkan rasa rindu ni andai kita bukan milik dia .

Hehew ..  Hehew .. Trimasss for tonight !

No comments:

Post a Comment