When I close my eyes , I see that smile.....
Daisypath Friendship tickers

Wednesday, February 3, 2016

RINDU YANG TAK MUNGKIN TERLUAH

ITengah - tengah malam yang suam - suam kuku ni , kita teringat ..... sebenarnya terindu pada seseorang ...

Tapi ..... ( kuis pasir )

Kita rindu ABANG JODOH !!!!!! ( jerit dalam hati je )

Ha kau ... Mau satu kampong dengar kalo eycha jerit betul-betul ... Silap-silap hari bulan ABANG JODOH pon dengar ... haha ... Tu tak kelakar .!

Seriously , that what i said "Rindu yang tak mungkin terluah ."
Why .? Coz i can't ouh no its forbidden for me to say it . Can u feel it .? Its so fucking shit  ....... Abg Jodoh will never see me .! Kita hanya duduk dibelakang tabir. >.<

Manakan mungkin seekor ayam montel berdamping dengan seekor naga yang perghhhhh ..... (jentik dahi abg jodoh tau lah)

Paham kan makna duduk disebalik tabir ... Hurmmm .... Kita tau kita ta mungkin mencapai ciri-ciri yang Abang Jodoh nak ...! Tak apalah ... Saya jatuh cinta dengan Sang Pencipta je lah ... Sekurang-kurangnya saya tahu Allah sayangkan saya . Dan saya tak perlu sembunyikan rasa rindu saya tu macam saya sembunyikan daripada abang .!

Ya , walaupun sakit , pedih , rasa nak meletop dada ni tapi still saya acah-acah tabah hadapi hari yang mendatang dengan penuh wajah abg yang bermain ditubir mata ... kah kah kah ... *tak kelakar eycha .!

Hmmmmm , korang janganlah jadi macam eycha ok .. Duduk kat belakang tabir dapat ape ... Dapat sakit .... Acah-acah tabah walau tak tabah .. Allah je tau rasanya tau tau tau ...

Ok lah ok lah .... Abang Jodoh pon dah nak tidur tu gamaknya ... ^.^

Trimasss .....

No comments:

Post a Comment