When I close my eyes , I see that smile.....

Tuesday, February 9, 2016

Bestfriend Dunia Akhirat

Hai korang *lambai selaju-lajunya .

Well , well , well .... Siapa ye agak - agaknya bestfriend dunia akhirat korang .? For me it's my Mak .!!!

Nah .!!! Seriously you can tell your mom about everything ... About your friend , work , world , fesyen , haterzz , about abg jodoh also can ... he he he ... 😆😆😆

Dont you worry girls your mom will always be penyimpan mohor2 rahsia chu guys .... She will keep your secret from everyone including your dad .!!!! See how power rangers your mom .!!! So now go and kiss your mom puas-puas ....

Hmmmm .... Kekadang tu bergosip dengan mak pasal abg jodoh rasa aumm sgt ... Rasa macam leganya dapat gosip dengan mak ... Kalau gosip pasal kerja pula bole pot pet 2 jam ... Yelah sebab mak pon join cerita pasal tempat kerja dia ..

Lagi satu mak-lah penasihat paling baik tau .!!! Dia tahu mana elok atau tak untuk anak dia .. Mana ada seorang mak yang nak tengok anak dia tak elok ... Kan .?

He he he ... Dikesempatan ni kita na dedikasi kan pos ni untuk mak kita ..

Mak ,
Terima kasih untuk 23 tahun yang lepas lahirkan seorang budak montel ni ..
Terima kasih sudi bagi anak mak ni makan sampai terlebih montel ...
Terima kasih sebab selalu rotan  orang bila orang buat perangai ...
Terima kasih sudi menjaga orang bila orang sakit ...
Terima kasih sebab selalu gaduh dengan orang dan berdamai balik .. ha ha ha ...
Terima kasih untuk kasih sayang yang tak pernah kurang mak bagi pada kami 3 beradik .!
Terima kasih untuk segala-galanya mak .!! 😭😭😭

Terima kasih Puan Sarifah kerana melayan karenah kami semua .!

Trimasss ....

No comments:

Post a Comment