When I close my eyes , I see that smile.....

Monday, April 22, 2013

Kata Cinta Dari Sahabat ?

Hello blog ....
Ha , agak hot tak tajuk tu ? Ke agak over ? Hah ! Abai kan je ... Mari2 kita berdiskusi pasal ni ....
Ok , eycha nak cerita pasal dua bab .... Harap korang ta bosan ye ...

Bab 1 : Kata Cinta Dari Sahabat Berlainan Jantina .....

Ok bab ni mesti ramai yang pernah dengar kan ...
Ada yang boleh terima dengan hati yang terbuka tapi ada juga yang merosakkan hubungan sahabat tu ...
Ok , kalau yang dah redha tu kira ok lah tapi ni cerita pasal sampai rosak hubungan sahabat yang dah lama terjalin tu ..... Kenape ye mesti rosak hubungan tu ?

~ Sebab malu ke ?

* Oh ! Ape kata kalau kita cuba fikir secara positif ... Mungkin sebulan dua korang akan rasa kekok & malu ... Tapi sampai bila kita nak mengelak kan ? Tak kan korang nak tahan hati daripada terus jumpa membe yang lain ? Kan ????? So , mari kita abaikan perasaan malu tu okeh ?????

~ Sebab rasa terhina cinta ditolak / ego tercalar ....

* Tolong lah kawan !!!! Kejadah apa punya perangai tu ? Nak acah2 terguris pula ... Biasa la tu cinta bertepuk sebelah tangan .... Sekurang-kurang nya korang tak perlu lah berteka teki bagai kan ? Jadi wat lek dan jalan kan kehidupan seperti biasa ....


Bab 2 : Kata Cinta Dari Sahabat Sama Jantina ......

OH ! NOOOOOOO !!!!! Kalau ini terjadi korang perlu cakap begini :

" AKU MASIH BERIMAN LAGI LAH BODOH , NANTI NABI TAK MENGAKU UMAT "

Dan eycha saran kan adalah lebih baik korang lari beribu batu .... Manusia sebegini harus dijauhi serta merta ... Kalau yang tak kahwin lagi tu , pegi cari calon secepat yang mungkin ...

Lurve , eycha .....


No comments:

Post a Comment