When I close my eyes , I see that smile.....

Monday, April 1, 2013

Jangan dengki dengan rezeki orang......

Hello blog.....

Semangat pula eycha ni kan ... Pepagi buta nak update ... Tibe-tibe rasa nak membincangkan pasal dengki mendengki ni ... Ini semua gara-gara mak yang tak reti nak mengantuk ni ... Hahahahahaha .... Mak esok kerja .... Bila nak tidur ni ....

Mesti korang pernah jumpa manusia macam ni kan ? Tak pun jadi kat diri kita sendiri ... Don't worry eycha pon pernah terdetik juga perasaan tu tapi kita kene cepat seda lah yang perangai tu tak elok ...

Untuk peringatan bersama ... Rasanya tak perlu kot kita nak dengki dengan rezeki orang lain ... Sampai korang sanggup cantas rezeki mereka ... Tak baik weh ! Mungkin Allah dah ade plan yang lagi baik untuk diri kite .. Ta dapat projek puluh ribu tapi dapat projek ratus ribu ... Haaaa .... Kan lagi baik tu kan ....

So kita bersyukur je dengan apa yang kita dapat ... Ramai lagi yang putih mata sebab tak dapat ape yang diingini ...

Lurve , eycha ...

1 comment: