When I close my eyes , I see that smile.....

Tuesday, December 11, 2012

Sakit hati bila orang tak jaga hati awak?

Hello blog....

Lai sini jap , sini sikit ... Ha , ini kali eycha mahu cerita sikit pasal kawan2 eycha yang dok mengeluh pasal orang tak jaga hati dia .... Contoh ayat paling power sekarang macam ni :

" Sakit nya hati bila kita jaga hati orang orang tak jaga hati kita "

Tengok2 ... Ayat seperti diatas yang kite selalu nampak kan ???
Eley ... Eycha pon penah juga cakap macam tu ..
Tapi bila di ' flash back ' kan balik kita akan dapat jawapan nye ...
Sebab orang tu tak jaga hati awak sebab awak pun dulu tak pernah nak jaga hati orang lain .
Dok pk pasal diri sendiri je ...
Lepas tu bila kena batang hidung sendiri baru lah nak sedih tahap petala 7 ....

Konklusi nye korang kena pk , korang buad baik akan dibalas baik , tapi kalau korang buad jahat .... Sendiri fikir lah ye ?
Jangan salah kan orang lain sangat lah kalau orang tak jaga hati awak ...
Selalu lah kite meng ' flash back ' untuk dapatkan pengajaran ...

Eycha , Lembah Jaya Selatan ....

No comments:

Post a Comment