When I close my eyes , I see that smile.....

Thursday, June 16, 2011

Moto oh Moto !

15 june 2011 , hari yang paling bengang buat eycha . Semua - nya gara - gara sebuah motosikal yang lama dan haih ..... Moto Kriss milik adik eycha ta dapat dihidup - kan pagi semalam jadi sebelum jam 0800 eycha dah tercongok kat opis ni cam owang gilew .... Pastu masa nak balik Razi ( kawan adik eycha ) amik eycha tapi dugaan yang diterima sungguh besar , sebelum sampai dekat kawasan opis eycha ni 3 kali moto tu mati . Kesian dekat Razi , sorry la Razzi susah - kan kau . Tapi Razi bukan amik eycha betul2 depan opis ni tapi dekat Blok 4 kira2 emm ... 500 km kowt .. Ala senang cite kene redah 3 blok pangsapuri yang jarak nye boleh la tahan . Ase nye dalam 15 - 20 minit eycha dengan Razi dekat Blok 4 semata2 nak hidupkan moto tu . Aish ..... Sungguh penat ... Da la tadew starter kena manual ... Baru je dapat jalan ta bape saat dah maty balik moto tu .. Ya Allah , geram betul eycha , dari b.belacan ke persimpangan kosas je dah 6 kali moto tu mati .... Eiiiiii .... Dah la balik penat lepas tu moto pulak wat hal ... At last adik eycha yang g amik mak datang ... Eycha naik moto eycha balik ( Legenda ) , Razi dgn adik naik moto Kriss tu , memula jalan oke sampai je depan Spectrum ( ikut jalan pekan ampang ) moto tu mati ... Hidup balik mati dekat pusat snooker pekan ampang ... At last adik eycha bengang dia pun tuka moto dengan eycha ... Eycha naik Kriss drang naik Legenda .. drang tunda moto eycha .... Sampai dekat traffic light Cahaya kiteorang nyaris eksiden sebab ade keling yang tak reti2 na bagi kiterang jalan walau pun dah nampak moto kena tunda . Kesian adik eycha kaki die tergesel dengan ape tah ... So sorry adik .... Tau tak eycha cuak gile masa nak naik jambatan yang kat cahaya tu , ala yang bawah ade LRT tu .. Eycha takut moto mengundur je ... Hahahah ... Eycha punye la takut tapi adik cakap boleh punye ... Alhamdullilah berjaya weh .... Haaaaa .... Lega .... Pas tu adik soh test start ... Wooohaaa .... Success babe .... Tapi sampai depan UO mati lagi ..... Aish tunda lagi ..... Lepas tu adik eycha bawak laju so moto tu laju la jadi nya w/pun di tunda .... Hahahah .... Eycha punya la sonok sampai gelak2 n soh drang laju ag ..... Hahahahah .....

Walaupun eycha bengang dan penat tapi eycha sonok gak .... Merasa pengalaman ditunda ... Best woooo ...... Haahahahahah .......... Rasa macam nak kena tunda lagi jewp .... Weeeee ......

No comments:

Post a Comment