When I close my eyes , I see that smile.....

Friday, November 14, 2014

DAH SEDIA NAK MELANGKAH KE TAHUN BARU

Hello korang ...

Sedar ke korang yang kita tinggal lagi sebulan lebih je nak melangkah ke tahun baru . Ngeh . Mst korang sibuk dok pasang azam itu dan ini kan ..?
Azam menabung ade selitkan sekali ta ..? Tahun depan dah start GST .. Hemo , hemo , hemo ....

Macam - macam variasi dengar bila na melangkah ke tahun baru ni .. Ada yang bakal menjadi mak - mak , yang bakal kawen , best nya korang ...

Nak tahu juga la kan , korang da sedia ke nak tinggalkan tahun 2014 ni ...?

Bagi yang berazam tu , macam mana..? Dah tercapai goals korang ..? Semoga azam korang tercapai sebelum hujung tahun..

No comments:

Post a Comment