When I close my eyes , I see that smile.....

Monday, May 2, 2016

PENCURI HATI ...

Dear Abg Jodoh ,

Semua yang ada ada pada dirimu ,
Membuat aku ku aku jatuh cinta .
C'mon baby say you love me ....
Dengan tawa tawa riang mu , bikin hati ku jadi rapuh
si Pencuri hati ku ....

Opps sorry guys , ni bukan entry lirik Pencuri Hati ok . Ni nak cerita pasal Abg Jodoh yang dah Curi Hati kita dalam diam ... Ha ha ha .



Ya , kenapa selalu begini ? Actually bukan salah Abg Jodoh pon . Dia tak tahu pun kita suka dekat dia . Dia tak tahu pun dia dah buat hati kita dicuri . Macam mana eh ...? Ha ha ha ... Sakitlah bila stalk  Abg Jodoh , tengok dia punya komen komen tu rasa nak gigit bucu bantal je . 
Ni bukan kisah yang happy tau , ni kisah yang hanya mampu melihat dia dari jauh saja . Kelakar pun ada , tak pernah pun perasan kewujudan dia tapi entah macam mana Allah aturkan untuk kita nampak dia . Mungkin dah lama dia dekat dengan kita tapi kita tak nampak . Once bila dah nampak , rasa lain . Itulah orang tua cakap , soal hati dengan perasaan ni jangan dibuat main . Bila dah ada yang berjaya mematuk hati kau , bisa dia akan merebak ke setiap urat . Sekarang , salahkan diri sendiri ok ! Suka sangat main main ni lah padahnya . Bila org tu dah curi hati kau , nak mintak pulang memang susah .. Sebabnya dia pun tak tahu dia dah ambil hati kau ! Dia pun tak tahu nak pulangkan macam mana . 
So eycha ... Lepas ni jangan banyak sangat main main . Nanti sakit hati tu kene patuk patuk .
Ha Ha Ha . 

Trimass ..


No comments:

Post a Comment