When I close my eyes , I see that smile.....

Monday, November 25, 2013

Jujur Pada Kelemahan

Hello blog ...

Tajuk hari ni tak ade kene mengena dengan cerita ' Playboy Itu Suami Aku ' tauuu ... Ni umum , sape nak terasa , terasa lah ...

Mungkin kebanyakan daripada kalangan kita ni malu nak bagitahu kelemahan masing2 , tak ... tak ... tak ... Sebenarnye lebih kepada sembunyi kan kelemahan tu ...

Sama juga macam eycha ... Kekadang tu eksyen punya pasal sanggup jadi 'tikus membaiki labu' ha, hamik kau... Macam tu sekali ... Tapi bila dah lama2 eycha fikir ,

"Kejadah ape aku memandai sendiri kan lebih baik tanya pade yang arif"

Tengok , otak tak serabut orang lain pun tak serabut dengan kerja kita ... Ni kalau korang tak tahu tapi buat2 tahu ,  eksyen punya hal , lepas tu salah buat ... Sape yang harus dipersalahkan ...???

Kelemahan yang ade tu la akan buat kita pandai ... Semua orang ade kelemahan ..

Ingat tak reti bawak basikal tu bukan kelemahan ke ..?? Itu pun salah satu kelemahan kita , tapi kita tahu tu kelemahan kita , kita mintak juga mak ayah ajar ... Macam mana nak kayuh , macam mana nak seimbangkan badan .. Kan ... Kan ... Lama2 kan jadi pandai ... Ini kalau tak reti naik basikal lepas tu orang nak ajar pun sombong , kalau jatuh memang orang tepuk tangan lah ...

Point kat sini simple je , jujur pada kelemahan korang tu , tak tahu cakap je tak tahu ... Orang tak akan marah pun ... Orang lagi akan ajar ade lah ...

Dah lah penat menaip ...

Lurve eycha ...

No comments:

Post a Comment