When I close my eyes , I see that smile.....

Saturday, February 9, 2013

Lelaki dan Duit

Hello blog ...

Haaaa .... Tu dia .. Sekali hapdate ayat baik eycha bagi .. Owrite jom baca dan berdiakusi kisah ni .

Lelaki dan duit ...

Lelaki yang eycha maksudkan kat sini bertindak sebagai boyfriend ...  Pagi2 buta dok dapat topik yang gila ni .. Mesti tebiat kan ? Haaaa ... Bukan tebiat tp baru kejap tadi ni , ade la kawan eycha ni si gegirl yang menelepon mintak tolong nak pinjam duit . Eycha ta kisah kalo untuk kegunaan dia ... Tapi ni untuk kegunaan boyfriend dia ... Katanya terdesak nak bayar saman .. Haip ... Pantang betul ... Pagi2 dah buat orang hangin ....

Ok .... Kalau korang (perempuan) , nak bagi ke tak nak kat boyfriend korang tu ? Sanggup ke korang menebalkan muke korang yang comel tu untuk meminta pada kengkawan ... ?

Eycha bukan prejudis pada lelaki tapi daripada segelintir yang eycha jumpa kebanyakannya macam yang abang eycha cakap . Mula2 diaorang mintak sikit2 .... Hmmmm .... Bermula dengan top up selalu nya ... Lepas tu mula lah dia mintak lagi banyak dan banyak .. Dan banyak pulak alasan dia ... Termasuk lah kengkawan lelaki yang eycha kenal .. Ooopsss ... Maaf jika anda terasa .

Lelaki macam ni kalau korang jumpa . Baik fikir 2 3 kali sebelum nak buat laki .. Hahaha .. Ade yang segelintir tu bukan tak ade duit tapi sengaja nak perabiskan duit awek2 ni .... Yeah mmg ade ...

Pada kengkawan yang eycha sayangi . Korang blah la dari hidup lelaki macam tu . Kalo sekali dua tak ape , ni tiap2 bulan tenat ... Nak duit .. Apakah ? ha ... Baik renung2 kan sebaik2 nya ... Ok ....?

Lurve , eycha ...

No comments:

Post a Comment