When I close my eyes , I see that smile.....

Thursday, September 8, 2011

Gugi sakit !!! Gusi bongsu mahu lahir !!!


Hmm ... Korang semua dah tumbuh gg bongsu belum ?? Hahah ... Pada sesiapa yang belum tu tunggu taw ... Kesakitannya macam SEBILAH PISAU MENUSUK DAGING KORANG SECARA PERLAHAN - LAHAN .. Semestinya amat sakit ... Kerana gg bongsu ni gusi eycha dah bengkak 2 kali .. sob...sob...sob... Hari isnin hari tu g klinik , doktor sarankan supaya dioperate sahaja .. Doktor cakap nak simpan tak apa tapi takut nanty bengkak balik sebab tak semua orang gg bongsu tumbuh sempurna .. So 27 SEPTEMBER 2011 jam 1100 , babai gg bongsu .... Nyah kau dari gusi aku ... Hahaha ...


No comments:

Post a Comment