When I close my eyes , I see that smile.....
Daisypath Friendship tickers

Saturday, September 25, 2010

tanpa anda .....

Anda bertanya kepada saya bagaimana hari saya seolah-olah itu sama setiap hari
Aku berkata saya oke tapi anda benar-benar tidak tahu bagaimana saya merasa
Adakah anda fikir saya akan baik-baik saja tanpa kamu?
Adakah anda baik-baik saja tanpa aku?
Dunia tanpa anda begitu keras bahawa saya menyalahkan diri sendiri kerana masih bernafas.

Apa yang harus saya lakukan?
Bahkan sekarang, saya tinggal setiap hari yang menyakitkan karena kata-kata anda
Beritahu saya jika ini adalah hal yang buruk untuk dilakukan
Adakah anda hidup setiap hari menyakitkan seperti saya?
Kau dan aku

Apakah kita terlambat?
Apakah kita tidak punya kesempatan?
Saya masih berfikir mengenai anda dan anda mungkin tahu ini
Setelah itu adalah seperti ini?
Apakah kita akan berakhir seperti ini?
Apakah baik-baik saja dengan anda?
Saya tak fikir saya boleh melakukannya.
Cinta yang saya temukan dengan anda,
saya tidak menemuinya di mana sahaja bahkan jika saya mati.

Apa yang harus saya lakukan?
Jika anda tidak ada orang lain tidak boleh menampung hatiku
Sila tolak saya.
Dan anda tahu bahawa walaupun seluruh dunia cuba untuk
Tidak ada yang bisa menghapus kenangan anda.
Jadi sila pegang saya

Apa yang harus saya lakukan?
Bahkan sekarang, saya hidup setiap hari yang menyakitkan karena kata-kata anda
Beritahu saya jika ini adalah hal yang buruk untuk dilakukan
Adakah anda hidup setiap hari menyakitkan seperti saya?
Kau dan aku

Apakah sudah terlambat?
Apakah kita tidak punya kesempatan?
Tapi saya, saya masih berfikir tentang anda, dan anda mungkin tidak tahu.

No comments:

Post a Comment