When I close my eyes , I see that smile.....
Daisypath Friendship tickers

Saturday, September 25, 2010

Aku tidak tahu, tapi saya percaya
Bahawa beberapa perkara yang bertujuan untuk
Dan bahawa anda akan membuat lebih baik saya
Setiap hari aku mencintaimu
Saya tidak pernah berfikir bahawa mimpi menjadi kenyataan
Tapi kau menunjukkan kepada saya bahawa mereka
Kau tahu bahawa aku belajar sesuatu yang baru
Setiap hari aku mencintaimu

Kerana Saya percaya takdir bahawa
Berada di luar kawalan kami (anda tidak tahu bahawa saya lakukan)
Dan anda tidak akan hidup sehingga anda cinta
Dengan segenap hati dan jiwa.

Itu sentuhan ketika aku merasa buruk
Ini tersenyum ketika saya marah
Semua hal-hal kecil saya
Setiap hari aku mencintaimu

Setiap hari aku mencintaimu lebih
Setiap hari aku mencintaimu

Kerana Saya percaya takdir bahawa
Berada di luar kawalan kami (anda tidak tahu bahawa saya lakukan)
Dan anda tidak akan hidup sehingga anda cinta
Dengan segenap hati dan jiwa

Jika saya bertanya apakah anda mengatakan ya?
Bersama kami yang terbaik
Saya tahu bahawa saya benar-benar diberkati
Setiap hari aku mencintaimu
Dan aku akan memberikan yang terbaik
Setiap hari aku mencintaimu

No comments:

Post a Comment