When I close my eyes , I see that smile.....

Wednesday, December 16, 2015

Sakitnya Cinta ...............

Hello blog ....

Hurm , actually da lama na meluahkan pendapat berkaitan hal diatas . Eh apesal formal sgt ni ... hahaha ....

Sebenarnya nak tau bagi korang la Sakitnya cinta :-

a) DIDUSTA
b)DIKHIANATI
C)DIPERMAINKAN
D)BERTEPUK SEBELAH TANGAN
E)BERTEPUK BERSAMA TAPI TAK BERSAMA
G)DALAM DIAM
H) TAK KESAMPAIAN
I) YANG MUSTAHIL !

Haaaa .... Pilih pilih .... lai pilih ....
Tapi kan bagi eycha semua kat atas sakit ... Adil dan saksama ... Sakit tu sama je rasanya ... Menusuk , tertusuk , ditusuk .. Hahahah :)

Eh ...!! Biasalah ... Allah da bg korang bahagia2 , sesekali rasa ta bahagia ni best ape ... Haaaa .... haaaa .... masa tu la ketabahan kesopanan dan keperihatinan korang diuji ... Kalau rasa bahagia je tak adventure la kan hidup .!!!

So sakit macam mana pon korang rasa ... Wat lek je ... G dapur , bancuh milo dengan sekali nafas minum ... Korang akan rasa satu kenikmatan bila buat macam tu .! Esok pagi bangun acah2 diri masih bahagia , bersiap siap dan hadapi dunia dengan penuh keberanian ... hahahahah ... entah ape aku merepek disaat memgantuk ni ....

Trimass ...
# letih sangat dodol hari ni !!!!

No comments:

Post a Comment