When I close my eyes , I see that smile.....

Monday, March 3, 2014

Khas untuk Kak Laila

Hello blog ...

Lama tak update , rasa kaku pula .... Post kali ni memang khas untuk Kak Laila...

Eycha kenal Kak Laila hujung bulan 3 2013 ... Hampir setahun bekerjasama dalam satu company... Orang nye luaran nampak kuat tapi sensetip tau ... Jom kita zoom out in sekejap biodata kak laila ...


Nama : Laila Ainy
Tarikh Lahir : 11 / 10 /1982
Tempat Tinggal : Bukit Sg. Puteh.
Status : Single and Available

inilah hasil tangan ara dan eycha.... maaf kan kami kak laila

abaikan kak ara yang kat sebelah tu...

eycha dan kak laila ....
Dalam masa hampir setahun ni macam-macam yang kita orang kongsi kan ... Suka duka dan gila bersama .. Dah macam kakak sendiri rasanya ... Ape2 je cari kak laila ... Mneggila bersama kak laila dan kak ara sampai lupa dunia ... Ketawa kuat-kuat macam org gila pun bertiga ...

 Tapi sedih , kak laila dah nak tinggal kan kite orang ... Dia nak pergi ke sektor kerajaan pula ... Tapi dalam masa yang sama gembira juga untuk dia , sebab dapat juga masuk gomen ... Penantian selama 14 tahun akhirnya tidak sia-sia ... Esok ujian kesihatan kak laila keluar ... Korang doa-doa kan lah supaya dia lulus ujian tu ...

Walaupun sedih nak berpisah , kak laila kena kuat tau .. Kalau lulus pergi je... Masa depan yang akak nanti-nantikan dah tiba ... Kitaorang kat sini akan tetap ingat akak .. Akak tamau sedih-sedih ok..?

p/s : kalau kak laila baca , jangan nangis pula ye... Sayang kak laila ketat-ketat... Kita doa kan akak berjaya ! Amin

Lurve eycha ...
Ampang...

2 comments: