When I close my eyes , I see that smile.....

Wednesday, September 5, 2012

Kakimu di bibir ku

Hello

Sekarang eycha mengalami kegilaan yang dasat... Hahahaha... Tajuk kat atas tu betul2 terjadi pada eycha sendiri...

Tarikh kejadian - 1 september 2012..
Kejadian berlaku di dalam bilik eycha...
Waktu kejadian - eycha tengah tidur .. Jum zoom out in ape cerite nye ...

Malam tu eycha g melepak kat umah kak ara.... Balik dah penat eycha terus landing atas katil dengan tak tutup pintu .... Penat sangat lah kan ... Lepas tu kucing eycha ni TanTinTun dan PomPom suka sangat gaduh... Entah macam mana pompom masuk bilik eycha , tantintun pulak memang tidur dengan eycha bersama montel... Agaknya tantin tun sedar pompom masuk dia pun rembat lah pompom....

Dan agak nye sebab gelap.... Pompom main langga je ape y ade , pijak ape yang boleh .... Nak dijadikan cerita habis bibir eycha kene pijak dengan pompom... Memang kaw2 dia bagi ... Tapi sebab malam tu eycha penat , eycha biarkab je diaorang.... Eycha tidur dengan buat duck mouth .... Hahahaha ... Sakit lah .... Makan , gosok gigi , na rapat kan pun bibir ni sakit ....






Tu je kisah eycha....
Lurve eycha ampang

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment