When I close my eyes , I see that smile.....

Friday, November 9, 2012

Tak dihargai , siapa yang salah ?

Hello blog !

Hmmmmm ..... Emo pulak petang2 ni ... Ni bukan nak cerita pasal eycha je , tapi semua ... Mesti korang pernah rasa ' macam ' tak dihargai kan ?? * angguk2 burung belatuk .... Cettt !!! Ta mooo tipu okeh ?? Bile perasaan tu muncul mesti rase macam nak meraung dekat satu dunie kan ??? Meraung kejadah ape kang kene baling pulak dengan botol ... Jom kite zoom out in !!!!!!!

Perasaan ni memang suke datang bile eycha tengah seronok2 bercanda ... Chit betul la ... Selalu eycha fikir :

' aku ke yang salah atau diaorang ? '

Rasa2 nya dah buat sehabis baik ... Dah sehabis tenaga dan idea tapi .... Kenapa masih lagi beliau2 tidak pernah berpuas hati ??? Perlu apakah lagi ?? Adakah anda mahukan limpa beta ???

Dan pernah kan korang rase ta nak wujud je kt depan mereka2 tu kan ? Tak pun rasa macam nak pijak2 je otak mereka kerna tak mengendah kan kehadiran kita kan ??? * Ape lagi , g la pijak !!!

Tapi yang eycha paling sadis bile anak2 tak menghargai ibu bapa mereka ... Ok kat sini eycha maksud kan dalan semua segi ... Mungkin korang akan cakap yang korang ta penah buat perkara2 begitu tapiiiiiii ... Cuba anda2 & juge eycha , kite togade-gade fikir balik .... Mungkin kite penah buad bkn secara live ... Contoh ..... Ni contoh tau :

# tangkap gambar lepas tu , naik kan jari hantu tu dgn gah nye ...

# buat status maki- memaki orang lain dgn kata2 yang sungguh ' indah '

Due contoh yg eycha bg tu menunjuk kan yang kite secara tak langsung dah tak menghargai didikan ibu bapa kite kan ??? Mane ade org tue yang besar kan anak dye dgn tak ade kasih sayang ???

Oke cube bayangkan kalau ibu bapa kite tgk gambar tu atau baca status tu ??? Mst sedeh kan diaorang ???

Jadi nak salah kan siapa tu ? Nak kate tak cukup kasih sayang ?? Tak mungkin ....

Ha ...... Same2 lah kite fikir .... Semua org pernah buat salah tapi jangan kite ulangi kesilapan yang lalu berkali2 ok ???
Sekian ....

Lurve eycha , rumahku syurga ku...

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment