When I close my eyes , I see that smile.....

Tuesday, July 31, 2012

Cik Lina Yang terlebih teruja . ☺

Hello...
Firstly eycha nak engkorang menghayati gambar di bawah ni kejap ....


keterujaaan terserlah ....


Sila click untuk jelas kan . Punca nya terjadi apabila eycha PUBLISH kan post pasal Cik Amalina ni dia punya teruja sampai macam tu sekali . Die tak tahu yang eycha sadis sangat masa nak blogging . Die boleh bantai senyum² lak . Ish malu eycha .


Amalina jahat kau pakse aku publish kan cerita ni ... hahahahahahah ... Malu sesangat !




Ok itu sahaja ..


Lurve eycha , Selayang .

2 comments:

  1. Untung ada kawan yang selalu ingat pada kita dan bukannya masa nak minta tolong je.. :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdullillah la ... tapi sekarang ni lagi banyak kawan yang cuma nak minta tolong je ... kan .

    ReplyDelete