When I close my eyes , I see that smile.....

Friday, June 22, 2012

Ewah ... Ewah ....


Hello .
Ni bukan na story pasal cerita Ewah..Ewah tau ... Tapi nak cerita pasal diri eycha ... Hihihih ... Mengelaba kan ? Persetan kan .. Hari ni memang hari mengelab bagi eycha .. So eycha nak cerita yang mengelaba je .... Hahahahah .... Cerita nya pasal rambut eycha ... Jum zoom out in ...

Kan eycha ade hapdate pasal rambut baru eycha tu .... Mentang2 rambut dah pendek , suke2 je nak menggerbangkan seumpama kuntilanak ... Ahahahahah .... Ye la mase dulu rambut panjang bebenor sampai naik rimas tau ... Kalau mase dulu lepas kan rambut sah eycha jadi kuntilanak sebab panjang ... Ahahaha ... Sekarang ni paras2 bahu je .... Jalan pun ala2 industan , nak bagi rambut menggerbang ... Jom zoom in antara cerita dulu dan sekarang .

Dulu rambut panjang .....


a) Na mengerbang kan rambut pun fikir bayak kali , karang tak pasal2 ade yang masuk IJN ...
b) Bila guna shampoo sunsik botol kecik untuk sekali cuci je , tu pun ta cukup lagi ...
c) Kalau nak buat iklan ' guna jari pon boleh ' memang lenguh sebab na sisir rambut sampai hujung ......
d) Na tidur kena ikat rambut .. Motif - ade kawan cakap bila tidur nanti rambut tu lilit leher boleh mati ... Huhuhu ...
e) Kalau ikat kena sanggul sebab dah terlebeh panjang ...
f) Na keringkan rambut kena cari tempat yang selamat sebab masa nak kering kan tu lah kucing sibuk nak main ...
e) Tuala untuk rambut dah macam tuala untuk badan .. Haih ! ....




tengok berapa panjang tu ?




rambut depan pun ta na kalah panjang nye .
\
ini lah yang di kata kan dah ikat kena sanggul ...
Bila rambut dah pendek .....


a ) Ta payah sikat rambut pun ok lagi ..
b ) Save shampoo ..
c ) Bila rimas pin kan je cukup .
d ) Na mengerbang macam mana pun ta yah risau ...
e ) Selang 3 hari baru cuci rambut ...
f ) yang paling best , nak snap cume guna jari je betul kan rambut ...
g ) Bila bosan main pintal2 sampai jari sakit ...
h ) Ikat simple pun dah ok ....!




baru lepas balik kerja ... sisir guna JARI !!


guna cekak je lepas tu siap ....





ok tu sahaja cerita kali ni ..


Lurve eycha , ampang ..

No comments:

Post a Comment