When I close my eyes , I see that smile.....

Saturday, April 14, 2012

Jangan goda eycha lagi...

Hello...
           Eycha sebenarnya tengah bersemangat suck na kurus ni .!!!!!! Yelah , apa guna amik produk tapi tak buat betul-betul . Kalau banyak duit tapeh lah . Tapi kalau banyak duit pon tak buat betul2 kan membazir tu.... Adoyyyyyyyy beratnya eycha . Nak kena capai berat ideal dalam 42 kg . Fuh! Kena berusaha sehabis mungkin . Tak nak dengar godaan korang lagi . Semenjak nak berdiet ni macam2 godaan eycha dapat . Tergugat iman yang tak berapa nak banyak ni . TOLONG BERHENTI !!!!!!!!!!!!! ,


1. Ajak eycha makan ayam penyet dekat dapur penyet .
2. Ajak eycha cuba tempat-tempat baru .
3. Ajak eycha lalu depan secret recipe .
4. Ajak eycha makan tutti frutti .
5. Ajak eycha makan burger cowboy .
6. Ajak eycha makan chicken chop .
7. Ajak eycha lepak2 di kedai mamak .
8. Ajak eycha makan nasi ayam dekat risda tu .


Eycha tak nak semua tu dalam masa beberapa bulan ni . Tak na .... Tak na .... Ta moooooooo .... Jangan berani-berani sebut sebab eycha pantang di ajak . Dan jangan cuba untuk cakap macam ni *ala sebulan sekali je .... Nafsu makan ni pantang kalau dengar ayat macam tu , mula-lah satu hari tu eycha melantak macam-macam . *sigh

Lurve eycha, ampang

No comments:

Post a Comment