When I close my eyes , I see that smile.....

Thursday, March 15, 2012

eycha pengguna Herbalife ...

Hello ...

Ha .... Tengok tajuk pun dah tau kan ?? Eycha nak kurus kan badan yang dah berlemak berkrim  ni lah ... Huahuahua .... Eycha baru ambil Herbalife ni  05 MARCH 2012 ... Eycha amik Formula 1 perisa Cappuccino taw ... Peberet tuuuuuu ..... Hiiii ... Minggu lepas eycha timbang baru turun 1/2 kg je ... Sikit kan ?? Nak tahu tak sebab apa sikit ?? Sebab nya eycha melantak KFC , DAGING KAMBING , makan MALAM ... Haha .. Orang suruh diet eycha pegi bantai makan macam-macam ... Tak boleh jadi ni ... Kena buat betul - betul sebab benda tu bukan murah ... Eycha juga ber-saing dengan Cik Ara kita lah .... Kami mahu sama - sama slimmm .. Hahahah .... Nak slim tapi diet & sukan malas ... Hahah ... Okay jum zoom out in jom .....

yummy ... yummy ...

shake jangan ta shake ??? ( HAVE YOU HAD YOUR SHAKE TODAY ??)

Eycha kena ambil 2 kali sehari tapi selalu eycha skip waktu petang sebab malas nak shake .... Lagi satu petang eycha suka merewang  / tidur ... Hahahah ..... 

Lurve eycha , ampang ....

No comments:

Post a Comment