When I close my eyes , I see that smile.....

Thursday, January 26, 2012

Perlu atau Tak ?

Happy lunch hour ....
           Ape yang perlu , ape yang tak tu kan ? Haaaa .. Perlu mandi ke ?? Hahah ..Kalau korang tak mandi lagi tu , bawak2-lah mandi ye .. Dah bau dah tu ... Eycha kusut-kusut kutu-lah sekarang ni .. Tak tahu kenapa tahun ni kusut sangat .. 


Eycha ta jangka pun dia nak kembali pada eycha secepat macam ni .. Tak sedia !! Tak sedia !! Tak sedia !! Hmmmm ... Mungkin eycha perlu masa untuk maaf-kan dia tapi eycha rasa macam eycha hipokrit lah pulak .. Sebab-nya masa jumpa hari tu eycha cakap eycha dah maaf-kan dia .. Tapi hati ni masih lagi terasa peritnya , masih lagi terasa bahangnya .. Ergh ! What should i do ? Perlu ke eycha terima dia semula ?? Hmmmm .. Kawan , family semua cakap siap nasihat kan lagi tak payah dah layan orang macam tu . Maaf kan je dia sebab nanti takut kalau dia mati eycha tak maaf kan pun susah juga .. Tapi dia tak habis2 ganggu hidup eycha untuk kepentingan dia je .. So annoying ! Hmmm .. Eycha ni hidup untuk kepentingan orang je ke ?? Nasib baik ada kak ara yang selalu di sisi .. Eycha rasa dia je yang paling2 ikhlas .. I love her so much .. Muahx .. Muahx .. Muahx .. Untuk akak tersayang ..




Lurve ,
eycha - ampang ...

2 comments:

  1. muax .. muaxkt eycha blk .. tayang die ..!

    ReplyDelete
  2. aw .. aw .. aw ... malu la titew .. hihihi ....

    ReplyDelete