When I close my eyes , I see that smile.....

Monday, January 30, 2012

eycha tahu dah !!

Salam kepanasan ...
          Panas-nya petang ni ... Nasib baik perut dah kenyang .. Hihihi .. Tadi eycha makan dengan kak ara & kak syera (kawan kak ara) Eycha totally full today .. Heheh .. Eycha kalau makan memang tak ingat dunia . Hmmm .. Ni dah berapa kali dok menguap je ... Mengantuk tahap gaban .... Macam mana nak hilang mengantuk ye ? Hmmm .. Entah lah .. Eh , dah2 lah melalut eycha nak cerita pasal apa yang eycha tahu ....


EYCHA TAHU DAH , MACAM MANA NAK BUAT KAK ARA BENGGANG DENGAN EYCHA !! Tadi lepas lunch kak ara ajak lepak dengan dia lepas habis kerja , tapi eycha jawap TA NOKKK !! Eycha cakap eycha nak g meronggeng ... Heheheh ... Kak ara suh gak eycha pegi ... Ntah macam mana mulut ni gatal cakap " Orang nak jumpa KAMAL nanti " , pergh terus muka akak eycha berubah tahap cipan lapar .. Ergh ... Takut wooo .. Terus eycha menidakkannya , saja je gurau .. Heheheh .. Takut jap tengok muka kak ara macam tu .. Lain kali kalau eycha nak bagi dia benggang eycha tahu dah .. Hahahah ..


p/s : eycha memang suka cari pasal ... Babai ..


Lurve eycha , ampang ....

2 comments:

  1. sebab dah biasa bagi ayat tu kan .. haha .. tape nanty cari ayat lain pulak ...

    ReplyDelete