When I close my eyes , I see that smile.....

Friday, June 17, 2011

First meeting with corps & detained by the police

16 JUNE 2011 - Pertama kali masuk mesyuarat bersama pihak berkuasa rasa cam emm .... Diri ni dah dewase .... Hahahah .... Eycha dah besar !! Whoooowaaa ..... Eycha sampai dalam jam 20.50 , eycha dengan ayah ingat kiteorang dah lambat tapi yahhhh , manusia - manusia dekat sini tak rety nak tepati masa , tak punctual betul ... Pak cik polis pon same ... 21.20 baru la nak sampai . Suasana memula oke , pas tu ade la ketegangan sedikit dan sindir menyindir ... Bagi eycha perkara macam tu nampak sangat la tak pro ... Kata nak berbincang , jadi semua orang ade pendapat sendiri , bagi eycha kalau kita tak suka dengan cadangan yang diusulkan patut nya berlapis la cakap tu , jangan terlalu mentah2 menolak . Nampak macam usul yang dikemuka standard sekolah saje . Bagi eycha usul yang dikemuka kan boleh dipertimbang kan lagi . Jadi malam tadi tiada kata persetujuan dicapai cuma saranan demi saranan sahaja yang dikemuka kan .....

17 JUNE 2011 - Tak tahu apa la nasib pagi tadi kena tahan traffic dekat restoran seiyun ... Kawan eycha kata kalau kena tahan ni nanty badi tau tak ??? Lain kali pun akan kena jugak . Selalu dapat je eycha elak tapi kali ni , aish ... tak tahu la .... Nasib baik la ,eycha ada lesen dan rotax edop ... Hahahah ....

Sungguh beta gundah - gelana saat ini ....


No comments:

Post a Comment