When I close my eyes , I see that smile.....

Monday, June 27, 2011

Chicken Chop ...










heheh ... ayam .. oh! ayam .... kalau korang rajin kuakan la tulangnya ... Eycha malas ...




















di ingatkan sila gunakan kuali mengikut kebesaran ayam .. hahah ..



















perapkan ayam dengan serbuka lada hitam dengan garam secukup rase la ...


















Sediakan tepung kentucky dalam magkuk ye ..





















Telur dua biji okay ....















ayam besa minyak pon kena lah banyak .




















Mandikan ayam dengan telur yang dah dipecahkan ..




















Bedak kan ayam chantik - chantik dengan tepung
Kentucky okay ? hihi ..



















goreng hingga masak . Bila dah kekuningan angkat la ...
























yummy ... da ciap dengan coleslaw ...





Betul - betul panas ...


Da siap masak ... Panas .... Depan tu ade kipas taw ....


Selalu sangat makan kat kedai kalau sekali sekala kita masak pon oke gak kan ... Tapi sebab nak masak ni modalnya kena la lebih kan . Adalah dalam RM30 habis beli ayam , sos , tepung .. Hahah ... Ape lagi yek ?? Lupalah ... Adik dengan abang eycha cakap sedap ... hihih ( koyak sua ) ... Kombang den kene puji .. kikikiki .... Lunch hari sabtu tu kenyang sampai ke malam ... resepi ni eycha dapat kat link ni http://resepistimewa4u.blogspot.com . Kalau nak cari resepi carik la kat situ ...

Weeeeeeee ......

No comments:

Post a Comment