When I close my eyes , I see that smile.....

Friday, June 10, 2011

Aduh hati jangan begini !

Kenapa dengan eycha ni ? Kenapa hati eycha dah mula kembali berbunga - bunga ? Tamau la jadi macam ni . Aduh sejak terpandang mamat tu terus jadi macam ni . Alamak tolong lah eycha bangun daripada mimpi yang penuh kepalsuan ni ... Hati jangan la berdegup kencang saat jumpa dia . Jangan macam ni , control la .. Eycha nak pandang muka dia pun malu lagi kan nak duduk satu meja berbual . Aish ... Ahhhhhhhhhhh !!! Siot la mamat ni , napew time ni gak nak muncul ! Kenapa tak sebelum2 ni .......???? Kenapa .... ? Dan kenapa kau mesti muda lagi daripada aku . Aish .. Eycha jangan jiwang pada budak yang lagi muda daripada kau . Ingat tu eycha !! Arghh ... Dayah tolong aq ... Beta amat gundah - gelana saat ini ....

No comments:

Post a Comment