When I close my eyes , I see that smile.....

Monday, March 14, 2011

Kemusnahan JEPUN Ketakutan ku ....

Entah knp hari ni eycha nak tulis pasal ni ... Mesti you guys dah tau kan pasal JERUN dilanda bencana tu ??? Frankly speaking , eycha ada la rasa insaf ... Hahahah ... Macam klaka kan eycha cakap cam tu ... Never mind ... Ngeri kan tengok ? Rasa macam dah na kiamat je ... Takot sesangat ... Cube you guys bayang kan kalau itu terjadi kat MALAYSIA ??? ( Tapi mintak simpang la ) Dalam sekelip mate je MALAYSIA ni akan hilang taw .... Bile pk2 balik , banyak dah dose yang di buad .... Mcm2 dah .... Bayang kan dah 3 hari , cerita utama di dada akhbar pasal bencana tu je .... Loji nuclear drang lak dalam perhatian ... Kalau tak silap 2 or 3 orang mati sbb terdedah pada radiasi .... Tapi mujur negara kita tak tersenarai ..... Takot tgk kapal selam naik ke darat , kapal terbang menjunam ke tanah , rumah ngan kereta dibawak air ...

Hurmmm ... Sama2 la kite insaf - menginsafi ek ???
Oke ....

No comments:

Post a Comment